Mi életmódunk

Fenékformáló gyakorlatok

A nőknek az egyik legtöbb problémájuk a fenekükkel van. Kicsi, nagy, nem túl feszes, és még sorolhatnám. Ahelyett hogy ezen rágódunk, álljunk neki edzeni. Bizony. Mert a hőn áhított popsit, nem mondom hogy játszi könnyedséggel elérjük, de elhatározással és komoly erőfeszítésekkel igen. Minden nap, mialatt megy a kedvenc sorozatod, míg megnézel egy jó filmet, vagy… Tovább »

Hasznos alkalmazások – Mozgás #2

Már volt egy cikk, amiben néhány hasznos alkalmazásról írtam az egészség kategóriát érintve, most pedig a mozgást, az edzést céloztam meg, remélem ez is hasznotokra válik!:) Felülés napló Nem is gondoltad volna hogy ilyen is van? Végülis ha lépésszámláló van, felülés számláló miért ne? Ez az alkalmazás úgy működik, hogyha a két kézzel a melkasodnál… Tovább »

20 ok az edzésre

Mindenki tudja, hogy a mozgás, az edzés jó hatással van a testünkre és a lelkünkre egyaránt, de a jótékony hatásairól kapásból legalább tízet feltudnál sorolni? Összeszedtem húsz okot az edzésre, lényegre törően, rizsázás nélkül. Mozgásra fel!:) 1.      Fejleszti a tanulási képességeket. 2.      Dob a hangulatodon. 3.      Önbizalmat ad 4.      Fitten tartja az elmét, 5.      …mint… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!